Followers

Hari Terakhir Bagi Tahun 2009

Thursday, December 31, 2009

Assalamualaikum & Salam Mesra

Hari nih adalah hari terakhir kita berada dalam tahun 2009, byk kenangan manis yg berlaku pada Lisa sepanjang tahun 2009 nih, antaranya:

Perkenalan dgn Jeff 01-02-2009

Bertunang 04-04-2009

Nikah 09-09-2009


Dapat sepupu kecik 18-11-2009

Dapat tau Lisa dh mengandung 11-12-2009

Ikutkan byk lagi peristiwa manis sepanjang tahun ni tp pd Lisa ini la antara yg paling manis skali hehehe...
Mana2 yang pahit ke payau ke masam ke lebih baik kita abaikan, tak elok simpan lama2 lgpun tak baik utk kesihatan dalaman kita nihkan... So kwn2 Selamat Tahun Baru 2010... Daaaaaa

4 Pendapat:

Precious said...

Hihiii ... selamat pengantin baru dan selamat berpregnen. Tahun baru tu org lain dah ramai yg ucap, kan!

fikaryna said...

lisa..congrats..ryna pun x sabo nak dapat berita baik mcm lisa..huhu..

Lisa said...

precious : terima kasih byk heheh, betul la kan..

fikaryna : tq ryna, insyaAllah pasnih ryna lak erk.. sabar tau

kupu-kupu_cinta said...

wahhh.. perkenalan..pertunangan..dan pernikahan..dlm tahun yg sama..

tahniah kak...

sempat x ucap kan selamat pengantin baru? erk. leh ke?

o0o0 x pe2.. selamat menjadi mama..

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket