Followers

Walimatulurus Mahzaitul & Asrul @ 19-12-2009

Wednesday, December 23, 2009

Assalamualaikum & Salam Mesra...

Isk lama betul Lisa tak update blog nih kan, bkn apa Lisa cuti 2 hari lepas sbb tak baper sihat, ikutkan skrg nih pun tak sihat lg tp kena jugak la dtg keje.. lagipun Lisa nak antar notis berhenti keje sbb nak dok skali dgn suami kat Kuantan...
Erm kali nih Lisa nak citer ttg majlis kak Mai kat Melaka sabtu lepas, smpi jer umah kak Mai hujan lebat sgt2.. Hujan tu rahmatkan, moga2 cepat la kak Mai lekat hehehe
Lisa tak amik byk pic pun tau skit2 jer nih.. Layannnnn...

 
 
 
 
 
Yang nih gambar dr Facebook Kak Mar

 
 

2 Pendapat:

MyRule said...

Thanks dtg kenduri tu long.. :p

Lisa said...

sama2 kak mai..

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket