Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Melaka - Part 4

Friday, April 2, 2010

Assalamualaikum & Salam Mesra...

Mcm yg Lisa inform b4 nih, nak citer pasal Kolam Air Panas Gadek, Melaka.. Lisa masukkan pic skit2 erk, pastu Lisa akan masukkan info skit pasal Kolam Air Panas Gadek nih yer kwn2...
Ok nih sedikit info ttg Kolam Air Panas Gadek erk... Daaaaa

Kolam Air Panas Gadek terletak 25 km dari Bandar Melaka menerusi laluan ke Tampin, merupakan kebanggaan penduduk Alor Gajah kerana kawasannya begitu istimewa dengan wujudnya sebuah kolam air panas yang sentiasa panas dan dipercayai dapat menyembuhkan pelbagai jenis penyakit kulit.
Kolam Air Panas yang telah diberi wajah baru ini turut dilengkapi dengan kemudahan seperti bilik mandi, bilik persalinan dan tandas.
Kolam Air Panas Gadek terletak di Alor Gajah, Melaka dan sesuai dilawati jika anda berkunjung ke A-Famosa resort atau dalam perjalanan ke pekan Tampin atau Alor Gajah. Jaraknya dari A-Famosa resort adalah kira kira 10 minit perjalanan memandu, manakala dari bandaraya Melaka adalah kira kira 30 km.

3 Pendapat:

MyRule said...

along, kitaorg selalu pigi malam2..baru best mandi...

Lisa said...

kak mai : mmg ler best klau g mlm tp time tu ahad nk blk kuantan dh.. tu yg singgah kejap jer.. tp mmg bestkan kak mai tmpt tu..

MyRule said...

aha..dulu tempat tu macam terabai jek..lepas tu baik pulih..sek men akak dekat jek situ..next time gi malam sampai midnight tau..

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket