Followers

Kisah Bulan Ramadhan

Wednesday, August 11, 2010

Assalamualaikum & Salam mesra...

Macam mana perjalanan ibadah puasa rakan2 hari nih?? Mudah2an semuanya dipermudahkan yer.. Alhamdulillah hari ni Lisa berkesempatan puasa penuh, baby pun tak byk meragam.. Awal2 dah pesan kat baby soh baby tahan lapar hehehe..
Tahun lepas masa bulan puasa Lisa nikah, tahun nih dalam bulan puasa juga InsyaAllah kami akan dapat buah hati pertama kami.. Tak sabar nak tunggu buah hati kami nih menjenguk dunia..
Macam thn lepas kami suami isteri berjauhan, kadang2 jer pun berjumpa, tahun nih pun sama gak sbb Lisa nak bersalin & berpantang di rumah mak sendiri.. Ikutkan sedih juga tapi takpe la setiap kejadian yang berlaku tu ada hikmahnyakan.. Moga Allah kuatkan semangat kami berdua sepanjang dok berjauhan nih..
Semoga Lisa kuat semangat utk terus menunaikan ibadah puasa selagi belum melahirkan buah hati kami nih, Lisa harap rakan2 doakan Lisa yer.. Aminnnnn...

0 Pendapat:

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket