Followers

Kenduri & Jalan-jalan

Monday, August 2, 2010

Assalamualaikum & Salam mesra...

Meh nak kongsi citer pasal semlm plak, semlm hari Ahad bersamaan 01-08-10 Lisa 1 family g kenduri kahwin sedara kat Kg. Kerinchi.. Pastu kami g jalan2 kat midvalley, isk dah bape lama Lisa tak g midvalley dh lain pun rupanya skit, maksudnya ada penambahan macam2 la heheh.. Walaupun dh nak masuk 38 minggu peknan alhamdulillah masih larat lg nak g berjalan2 tp kena kerap berhenti duduk la hahah, tu ler nak sgt ikut berjalan kan.. Jom la layan gambar2 nih erk.. Daaaaaa

2 Pendapat:

adianiez AIDA said...

38 minggu still merayap ke sana ke mari? ok la tu. exercise. mudah bersalin nanti...

Lisa said...

aminnn mudah2an heheh

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket