Followers

My Little Sweetheart

Wednesday, August 18, 2010


12 Pendapat:

fikaryna said...

tahniah n selamat menjaga diri..tau..

Lisa said...

ryna : terima kasih, hope pasni ryna lak tau, aminnn

nUR_rOsALiNdA said...

best nyer..kita nak pregnat jugak..tp lom ada rezeki.. =)

Lisa said...

mala : insyaAllah ada rezeki nanti tu aminnn

Hana Picca said...

tahniah.. harap saya juga dikurniakannya satu masa nnti

Azaziah Hani said...

tahniah..tgk awk nyer blog cam x sbr gak nak pregnant..

jaga diri n baby bebaik k

nUR_rOsALiNdA said...

tahniah kak..best nyer...meh la bak=gi berkat kat kita..

Xora said...

Tahniah!!! harap yg terbaik utk kamu dan kandungan kamu :D

nUR_rOsALiNdA said...

Bestnyer...Tahniah kak~

cinta_north2south said...

Lisa, pejam celik pejam celik tinggal lagi 56 hari je lagi kan? mesti Lisa dah tak sabar ni...semoga Lisa dan keluarga dan baby dalam perut sihat2 je...

Lisa said...

erm betul tu lis, mmg tak sabar dh nih heheh, lis pun sama gak tak lama jer dgn lisakan.. moga2 kita n baby sama2 selamat n sihat sokmo erk..

nUR_rOsALiNdA said...

bil L turn kita ni kan?? :)

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket