Followers

Majlis Doa Selamat & Majlis Pertunangan

Sunday, June 13, 2010

Assalamualaikum & Salam mesra...

Kali ni Lisa nak kongsi 2 citer sekaligus ye.. Masa hari Jumaat mlm lepas, kat umah mertua ada buat kenduri doa selamat sempena mak mertua nk g buat umrah awal bln 7 nanti dgn doa selamat utk Lisa jugak sbb dah lepas 7 bln peknan, Alhamdulillah majlis doa selamat berjalan lancar tp syg betul sbb Lisa dgn hubby lupa nak snap gambar huhuh..
Pastu masa hari Sabtu tu ada majlis pertunangan anak buah hubby nama Yani, kami g kejap je sebelum majlis berlangsung sbb nak berkejar ke majlis kawin opis-mate hubby kat Kuantan plak.. Majlis Yani bermula pukul 3 ptg so tak dpt la nak tunggu, apa pun hubby sempat la jugak amik gambar brg2 hantaran Yani yg ada coklat n cupcakes yg ditempah dari Lisa heheh.. Tema kaler majlis tunang Yani hitam, putih & silver..
Meh la tgk hantaran dari pihak Yani tu ye.. Daaaaa

0 Pendapat:

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket