Followers

Update Terbaru Lisa

Wednesday, January 12, 2011

Assalamualaikum & Salam mesra...

Wahhhh!!! nak jugak update tentang Lisa erk hahahaha.. takde apa sgt la yg nak diupdatekan cuma nak bgtau berita gembira jer pun (erm pd Lisa gembira la bkn nak menunjuk2 tau), nak bgtau size Lisa skrg ni jer hehehe.. Lisa mmg target nak kecik dari sebelum kawin tu lgpun hubby ckp biar la kurus skit sbb Lisa ni rendah jer kan, klau berat2 susah gak nak bwk badan sendiri nanti huhuh.. Jadi ini lah hasilnya :-
Sebelum kawin @ bujang size L
Selepas bersalin & dalam pantang size M
Sekarang ni dah size S
Alhamdulillah syukur sgt2, cuma tang peyut ni la nak kena bg kempis lg, maklum ler Lisakan ceaser tu yg tak leh nak bertungku, insyaAllah lepas ni akan cuba utk mengempiskan perut pulak heheh.. Doakan la Lisa berjaya mengempiskan perut erk kwn2.. Daaaaaaaa
 to
to
=
Alhamdulillah berjaya yeahhhhhhh

4 Pendapat:

MyRule said...

S ek...hehehe

Meh sini tgk akak plak..hihihi

Lisa said...

ok2 heheh
ala kak mai mmg dh kurus pun masa bujang hahaha

cinta_north2south said...

Wah bersemangatnya kuruskan badan! kagum! kagum! saya - masa single M. Mengandung / bersalin - XL. Lepas bersalin - L. La ni kengkadang L kengkadang M. hehehe...

dieya said...

waa...beshnye!
congrats kak lisa!
xde pape tips ke..sy ni muda2 lgpun dr M dh jd L skg

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket