Followers

Hadfina Nur Iman 5 Bulan

Wednesday, January 12, 2011

Assalamualaikum & Salam mesra...
Tadi pagi Lisa & hubby bawa Hadfina g checkup 5 bulan, Hadfina awal2 lg dah bgn tak sabar nak g klinik la tu heheh.. Skrg ni tak boleh ckp nak g mana2 dgn Hadfina mmg excited sgt2 jdnya dia huhuh, pandai dah erk anak ummi & walid ni ye klau sebut pasal nak jalan2 @ keluar umah erk..
Masa timbang tadi mmg terkejut skit la sbb berat Hadfina naik mendadak jadi 1.3kg menjadi 7kg dgn jayanya heheh
Panjang = tinggi plak naik 2cm jadi 65cm yeahhhh moga2 Hadfina tinggi mcm walidnya nanti.
Tadi Hadfina kena inject, masa jarum masuk tu jer dia nangis skit tp cuma bergenang air mata jer, pastu agah skit terus senyum (baiknya anak ummi & walid ni, dgr ckp kan). Next checkup 11-02-2011 Jumaat Pagi.
Misi geram dgn Hadfina tadi, suka sgt misi tu usik pipi & hidung Hadfina, siap suruh Hadfina tinggal lg jd patung kat bilik dia huhuh maaf la yer mmg tak dapek den nak nolong eh ya misi heheh.. Ok kwn2 jumpa lagi next entry.. Daaaaaaa

1 Pendapat:

juelee said...

bam bam nye budak ini.. memang geramm..

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket