Followers

Award dari Ryna

Friday, July 16, 2010

Assalamualaikum & Salam mesra...

Kali nih Lisa masukkan award yg Lisa dpt dari Ryna plak erk, macih byk Ryna muahhhhhh, erm Ryna siap pesan lagi klau tak amik award nih Ryna akan merajuk, klau dekat leh jer Lisa pujuk tp sbb Ryna dok Taiping so susah la skit heheh, jd Lisa tetap amik la award ni tau...

1) bagi pulak award nih kat 5 org yg korang rase ada nilai2 persahabatan yang baik dalam dunia blogging nih..
Erm lisa takmo bg 5 org jer, Lisa nak bg kat sumer rakan2 yg selalu jenguk blog Lisa nih erk Ryna...
2) apa nilai persahabatan yg ada pada setiap pada 5 org tu? war2kan..contoh :
Semuanya suka ambil berat, suka kongsi pendapat, suka bagi komen membina & rasa macam dah kenal lama dgn semua rakan2
3) sila gtau apa perkara paling hebat pernah korang buat sebagai sahabat..untuk kita semua jadikan panduan dan ikutan kan..u
Erm pada Lisa yg paling hebat Lisa pernah buat rasanya Lisa suka mengambil berat dgn masalah yg dialami sahabat Lisa, walaupun tak byk membantu at least Lisa dpt kurangkan tekanan yg sahabat Lisa tgh hadapi tu, Lisa nih seorg pendgr yg terbaik utk sahabat2 Lisa, insyaAllah...

0 Pendapat:

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket