Followers

Kenangan terindah 09-09-2009

Thursday, September 10, 2009

lama betul lisa tak ber'blog', 2 ari jer pun rs lama kan hehehe..
nih nak citer ttg tarikh 09-09-2009 bersamaan 19 ramadhan 1430h

semlm lisa telah selamat diijabkabulkan dgn jeff pada jam 11.10 pagi, alhamdulillah majlis kami berjalan lancar.. dpt jugak tarikh idaman kami tu hehehe jgn jeles tau..
jeff bg lisa mas kawin rm100 dan sebentuk cincin emas, hantaran takleh la bgtau hehehe, lisa lak bg jam kat jeff..
jeff n family terus blk kuantan semlm memandangkan abg jeff ada keje, takpe la janji semua dh selamat hehehe
dh bertukar status lisa skrg nih, dlu cik skrg dh jd puan hehehe best2, wat sementara nih kami jd weekend hubby & wife ler..
lisa masukkan skit gmbr utk tatapan kwn2 erk, erm lupa lak lisa harap kwn2 semua doakan agar lisa n jeff bahagia & kekal hingga ke akhir hayat kami, semoga kami menjadi suami isteri yg mithali dan beroleh anak2 yg soleh n solehah yer.. terima kasih atas doa kwn2 semua.. aminnnnn...

-> setelah siap dihias
-> ini la angah adik lisa yg suka & pandai mekapkan org nih hehehe (pasnih leh soh dia buat biz jd tukang mekap nih hehehe)
-> sebelum akad nikah
-> amik berkat setelah menjadi isteri
-> suami tersayang mohamad hanzallah bin abd wahab

0 Pendapat:

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket