Followers

hari ke-3 puasa

Monday, August 24, 2009

tak tau nak citer ttg apa, cuba upload gambar tp takleh lak huhuhu..
jd kita cerita ttg puasa la yer..
hari nih hari ke-3 kita berpuasa, so camner kwn2 semua? hehehe leh tahan ke?
lisa alhamdulillah ok jer cuma semlm rs tak larat sgt sbb cuaca begitu panas..
erm lisa masak lauk utk berbuka semlm, dh lama tak masak yer la duduk dgn mak jd tak rajin ler nak masak hehehe, pasnih kena la pandai2 masakkan utk jeff lak.. alhamdulillah jugak sbb jeff tak cerewet bab makan minum nih, senang la lisa nanti amin... mudah2an..

hah bila bab puasa nih, apa yg menarik erk.. erm tentu la ttg bazar ramadhankan, semlm tgk tak shamsul @ bazar ramadhan kat bangi, huishhhh mcm2 ada, klau tak kuat iman mau 1 bazar tu kita usung hehehe.. ingat masa berbuka kena agak2 bila mkn tu, nanti tak larat nak wat terawih lak...

lg 1 yg penting masa puasa ialah waktu bersahur tu, rajin2kan la diri anda utk bgn sahur erk.. lisa slalu bgn time ujung2 jer, agak2 sempat mkn la hehehe.. pas sahur siap2 sumer terus zasss g keje, dh 5 thn keje nih this is 1st time kitorg masuk n balik awal hehehe best la ckit takde terkejar2 nak blk nanti...

lisa nak masukkan gmbr makanan yg best2 tp takleh nak upload lak, nanti2 ler lisa masukkan gmbr erk...

0 Pendapat:

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket