Followers

Buah Mangga Epal

Saturday, May 22, 2010

Assalamualaikum & Salam Mesra...

Semlm petang biras & abg ipar Lisa dtg umah, sesaja singgah sini sebelum balik Kemaman.. Pastu memandangkan biras Lisa ni jenis yg peramah kami g umah jiran Lisa berhajat nak beli mangga epal heheh, dah lama Lisa teringin mangga epal tu tp tak terbeli2 gak kat akak tu, buah mangga epal tu mmg byk sgt2..
Kebetulan akak tu dok depan umah dia, kak Ha pun ajak ler Lisa g umah akak tu utk beli mangga epal, klau kwn2 tgk pokok mangga epal pasti kwn2 pun terliur air liur heheh..
Tapi dh rezeki kami, akak tu bg je 3 biji seorg nyum3, baunya takleh tahan tau huhuh..
Meh la tgk gambar buah mangga epal tu erk.. Daaaaaaa

1 Pendapat:

+kasih+ said...

ade lg ke pokok tuh??? mengidam nak makan mangga epal nie.. huhuhu

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket