Followers

Batuk Sampai Takde Suara

Tuesday, September 28, 2010

Assalamualaikum & Salam mesra...

Erm Lisa lom baik lg batuk... Dari hari Sabtu tu Lisa takde suara, dah ler maksu ada buat mkn2 utk kwn2 sekolah teknik dia dulu, sambil2 tu Lisa pun tumpang gak la ajak kwn2 sekampung hehehe
Citer ttg mkn2 nanti Lisa masukkan erk..
Ubat batuk dh telan tp takde perubahan pun huhuh Alhamdulillah tak berjangkit kat Iman, risau gak klau berjangkit kat baby.. Lisa nak batuk pun kena menonggeng skit risau tmpt operate tu terbuka plak huhuh, kadang2 sakit gak bila batuk tu.. Kawan2 doakan Lisa cepat sembuh ye, Ahad ni Lisa nak blk Kuantan dah huhuh.. Ye la klau tak sihat nanti camner nak dukung Iman sepanjang perjalanan klau kejap2 dok batuk2 jer kan.. Mudah2an cepat la sembuh aminnnnnn

0 Pendapat:

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket