Followers

Kena Tag Dengan Kak Mai

Monday, March 22, 2010

Assalamualaikum & Salam Mesra...

Buka blog tgk kena tag dgn kak Mai lak huhuh, kena la rajinkan diri jwb erk tag nih heheh...
1. Adakah anda rasa anda HOT..?
Mmg la HOT nak jd ummi nih hehehe

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang?


3. Cerita pasal gambar ini?
Ini laptop hubby, hubby yg letak pic masa kami bertunang dulu

4. Kali terakhir makan pizza?
Lama dh rsnye, masa tu teringin nak makan sup pizza...

5. Lagu terakhir anda dengar?
Alamak tak tau tajuk apa la, tp lagu hindustan lama la, dgr masa balik dr umah mak Kemaman ke umah sendiri kat Kuantan

6.Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Sambil tgk tv jer nih

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
- Along (family, sedara mara & semua kwn2 rapat)

- Lisa (family & sedara mara mertua, kwn2 internet)

8. tag lagi 5 orang siapa ye nak tag nie...

1. Kak Arz

2. Mala

3. Wawa

4. Eja

5. Mar

9. Siapakah orang no.1 pada anda?
Kak Arz nih ex-opismate Lisa, ada wat biz kek n coklat



10. Katakan sesuatu kepada orang no.5
Seronok erk g jalan2 kat Sarawak

11. No.3 ada hubungan dengan sape?.
Takde hubungan apa2 pun, kenal melalui blog jer, suka baca celoteh wawa nih hehehe

12. Bagaimana pulak dengan no.2..
Pun takde hubungan, cuma rapat n suka kongsi info jer, mudah2an mala cepat dpt baby

13. Kata-kata cinta untuk orang no.4
Semoga eja cepat disatukan

14. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang tag anda
1. Cepat merajuk
2. Skrg nih tgh pregnant
3. Hubby kak mai nih ex-opis Lisa
4. B4 kawin sgt rajin blk kg Melaka
5. Suka makan

Fuhhh selesai dh jwb tag, so kwn2 yg kena tag rajin2kan la diri tu erk.. Daaaaaaaaaa

4 Pendapat:

Wawa_Nadwa said...

ok nnti sy buat erk. =)

♥♥ eija ♥♥ said...

nanti saya akan wat yea akak hehe..

ingat jugak akak kat saya hehe

fikaryna said...

romantik hubby letak gambo tunang d laptop..huhu..

Lisa said...

wawa : jgn tak buat tau..

eija : isk ingat sokmo dik..

ryna : romantik erkkk ryna, boleh la skit2 hikhik

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket