Followers

Besar Punyerrrrr!!!

Thursday, March 25, 2010

Assalamualaikum & Salam Mesra...

Saja jer nak buat kwn2 kecuq ayaq liur pepagi nih hehehe.. Lisa nak citer pasal buah mangga la.. Buah mangga nih Lisa tak beli tau tp dh tertanam kat depan umah Lisa nih.. Buah mangga nih klau dibiarkan mmg boleh besar lg tp disebabkan takleh tahan nak mkn mangga muda so semlm ptg minta la Jeff tlg petikkan.. Yg lain2 tu Jeff balut jer dlu takmo bg buah tu busuk.. Nih pokok mangga tu tau mmg besar pun, betul2 tuan rumah yg dh lama sgt tu tanam kat tepi umah nih.. Smpi ada sebahagian pokok nih masuk kat umah jiran sebelah, hah jgn tak tau jiran sebelah siap bungkus buah yg masuk dlm kawasan umah dia hehehe, takper la rezeki diorg gakkan...
Hah yg nih plak buah mangga besar punyerrrr tu tau.. Jangan kecur lak erk kwn2.. klau ada yg teringin tu kena la g beli kat kedai erk hehehe... Cuba gambarkan besar buah nih erk Lisa letak kat atas pinggan makan nasi tu tau yg besar tu...
Ok kwn2 pasnih kita jumpa next entri erk... Daaaaaaaaa

2 Pendapat:

fikaryna said...

lisa..ryna yg masam x gemar..tp kalau yg masak..2 biji besar 2 pun boleh abis..hehe..

Lisa said...

ryna : hehe lisa tak kira yg msk ke yg muda sumer lisa belasah heheh

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket