Followers

Termenung Jer...

Friday, February 10, 2012

Assalamualaikum & Salam mesra...

Hahahah tajuk entry kan main lg kan.. ye la Lisa ni namanya je dah berkerja tp takde keje pn yg nak dibuat sgt, bz pun time ada lelong nanti, tapi tak tau la bila job lelong tu nak masuk huhuhu... Kalau takde keje sgt pn bosan la kan, dok surfing mcm2 dlm internet ni smpi dah tak tau nak surfing menda lg... Bos plak sporting lg ler syoknya heheh... Sentiasa berdoa agar job lelong tu masuk cepat2 xde la rasa mkn gaji buta jer kan...

4 Pendapat:

adianiez AIDA said...

lelong pe lisa? rumah? kereta? teringat dulu-dulu keje, gi auntineer ofis. lelong rumah. bid and bid and bid....

nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

d'Sweet Choc Homemade said...
This comment has been removed by the author.
d'Sweet Choc Homemade said...
This comment has been removed by the author.
Lisa said...

lelong hartanah aida
pernah erk ada kaitan dgn auction ni

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket