Followers

Buai Oh! Buai

Thursday, March 8, 2012

Assalamualaikum & Salam mesra...

Lama betul tak ber'update' blog ni, ikutkan byk menda nak cerita heheheh tapi masa plak tak mengizinkan tambahan plak lappy tgh upgrade, so cuma boleh ber'internet' di opis jer...
Pic ni diambil masa hari Ahad lepas, tak tau la kenapa tetiba Hadfina mahu tido dlm buaian. Lepas mkn terus tunjuk buai, walidnya masukkan dlm buai Hadfina dok gelak2 jer. Pastu mak mertua tlg la buaikan Hadfina sambil gelak2 Hadfina dalam buai tu. Tup2 mak mertua ckp Hadfina dah tido, mmg tak caya, kami suami isteri pn jengah la dlm buai, sah mmg lena diulit mimpi dah Hadfina.
Lama juga Hadfina tido dari kul 1.30ptg smpi la ke pukul 3ptg, tu pun sbb biras blk so bising skit la. Erm skali tu jer la rsnya Hadfina tido dlm buai, kesian tgk sbb Hadfina ni jenis tido lasak, bila dalam buai tu mana boleh gerak2 sgt kan tapi takpe la pengalaman baru Hadfina la tu tido dlm buaian sepupunya.
Meh la layan pic Hadfina tido ni erk... Pssssttt penuh 1 buaian tu hehehe... Daaaaaaa
 
 
 

0 Pendapat:

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket