Followers

Hadfina Nur Iman 11 Bulan

Tuesday, July 12, 2011

Assalamualaikum & Salam mesra...

Hadfina dah genap 11 bulan, cepat betul masa berlalu, rasa mcm baru jer semlm bersalinkan Hadfina (isk tipu la tu heheh). Alhamdulillah Hadfina beransur sembuh dari demam, batuk & selsema. Ummi & walid tak sabar nak tgk Hadfina berjalan ni anak. Hadfina sekarang dah pandai turun katil, suka mkn nasi, pandai minum guna straw, pantang tgk ummi baring sure nak dikudakan huhuh, dah mula gosok gigi walaupun gigi cuma ada 4 btg (tu pn gigi atas br kluar skit). Erm tu jer la rasanya perkembangan ttg Hadfina, lenkali klau ingat baru Lisa update erk. Lastly meh la tgk pic Hadfina ek.. Daaaaaaa

2 Pendapat:

MyRule said...

Yeah...fina dah nak setahun.

Ammar dah ader 6 batang gigi. Giler kuat menggigit..

Apstu dah start eksyen berdiri sambil lepas tgn.

Bila la mau jumpa fina ni.. :p

Lisa said...

tu la mummy doakan fina cepat jln erk.. uiks byk dh gigi ammar erk..
wah tak lama lg berjln la tu kan mummy..
meh la dtg kuantan ni mummy

 
-<@bong'su'lung@>-. Design by Pocket